IAM/CIRMMT Series #4 - The New Frontiers of Interactive Audio in Digital Storytelling - June 27th

IAM/CIRMMT Series #4 - The New Frontiers of Interactive Audio in Digital Storytelling

See you all there on June 27th

Doors at 5:45PM @CIRMMT - 527 Sherbrooke West, 8th floor, Room A-832/833

Allright, it's the last of the series until September ! So, yes, let's make it count !

We got Richard E. Flanagan (Ubisoft & Independent)  who is coming to talk to us about his work, more specificically, his game FRACT OSC. 

We also have Eric D. Robinson (Sonicbloom) coming all the way from Boston just to talk to us ! He will be giving us the "lo-down" on proactive audio !

Afterwards we will be heading out for casual drinks and hanging out !  Details on the venue to be announced during the event. I'll try to post it online as well for those not attending the talks ;)

PLEASE REGISTER TO ATTEND THE EVENT. It helps us organise the event, so much appreciated if you can take a few second to do it ;) It also guarantees you a seat !


-------------------------------------------------

IAM / CIRMMT Series # 4 - Les nouvelles frontières de l'audio interactif dans la narration numérique

On se voit tous là le 27 juin

Portes à 17h45 @CIRMMT - 527, rue Sherbrooke Ouest, 8e étage, salle A-832/833

D'accord, c'est le dernier de la série jusqu'en septembre! Alors, oui, faisons en sorte que ça compte!

Nous avons Richard E. Flanagan (Ubisoft + Indépendant) qui vient nous parler de son travail, plus spécifiquement, de son jeu FRACT OSC.

Nous avons aussi Eric D. Robinson (Sonicbloom) venant de Boston juste pour nous parler! Il nous donnera le "lo-down" sur l'audio proactif!

Ensuite, nous sortirons prendre un verre et réseauter un peu.  Détails sur le lieu à être annoncé lors de l'événement. Je vais essayer de poster en ligne aussi bien pour ceux qui ne participent pas aux conférences ;)

S'IL VOUS PLAÎT S'INSCRIRE POUR PARTICIPER À L'ÉVÉNEMENT. Cela nous aide à organiser l'événement, c'est vraiment apprécié si vous pouvez prendre quelques secondes pour le faire;) Ça vous garanti aussi un siège !

Popular posts from this blog

IAM@CIRMMT #12 - Archiving video game sound : cultural legacy or reusable assets ? - February 13th 2020

IAM@CIRMMT #11 : The voice performance challenge - November 14th 2019

IAM/CIRMMT Series #8 - Creating Sound for Mobile Games - Gameloft Montreal - April 4th 2019